1.

ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 177-190
حسین کریمی؛ میلاد بخشم؛ محمدرسول الماسی فرد؛ محسن یاراحمدی

2.

تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مشتریان و وفاداری آنها نسبت به برند (مورد مطالعه: مشتریان برند اصالت اصفهان)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 139-158
نسرین علینقیان؛ علی یزدان

3.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

دوره 2، شماره 2، مهر 1403، صفحه 73-90
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

4.

نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام)

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 125-138
سمیه زنگیان؛ مرتضی ملکی؛ وحید شرفی؛ مرتضی ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب