1.

اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-22
محمد رضا کریمی علویجه؛ رکسانا علی طلب

2.

تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-34
نازنین امیری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

3.

شناسایی ابعاد و عوامل مؤثر بر هیجانات مشتریان در خرید آنلاین محصولات آرایشی لوکس

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 89-110
فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب