1.

تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 167-192
هادی تقوی؛ سید محمدباقر جعفری؛ سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی

2.

تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 99-118
سارا شاکری؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرهاد غفاری

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 69-86
زهره خسروی لقب؛ حمید شاهبندرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب