1.

ارائۀ الگویی از پیشرانهای برندسازی نوستالوژیک

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 69-96
حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا

2.

بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 199-218
انسیه تاکی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ حبیب الله میرغفوری

3.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم

دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-38
فهیمه فارغ؛ یحیی زارع مهرجردی؛ محمد صالح اولیا

4.

بررسی میزان همسویی استراتژی های طراحی کیفیت جامع (طراحی همزمان) با استراتژی های کسب و کار

دوره 4، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 103-128
حیدر میرفخرالدینی؛ مسعود پورحمیدی

5.

رویکردی آمیخته برای ارزیابی عملکرد نگهداری و تعمیرات مبتنی بر مؤلفه‌های شکست‌ناپذیری

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 73-94
حمید خدری؛ غلامرضا جمالی؛ احمد قربانپور

6.

شناسایی عوامل بالقوۀ راهبری شرکتی، افشا و شفافیت مؤثر در ارزیابی کیفیت صورت‌های ‏‏‌مالی بانک‌ها به روش دلفی ‌فازی

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 23-52
خالد شیخی؛ مهران متین فرد؛ علی سعیدی؛ محمد حسنی

7.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی بهینۀ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی با استفاده از ژئومارکتینگ

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 111-142
کبری سبزعلی یمقانی؛ محمد احمدی؛ نادر غریب نواز؛ مهران کشتکار هرانکی

8.

طراحی مدل نگهداشت ژن نخبگی با تأکید بر دانش‌آموختگان آموزش عالی و وزارت بهداشت

دوره 30، شماره 4، دی 1398، صفحه 97-112
رضا زندی؛ یونس وکیل الرعایا؛ محسن فرهادی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب