1.

ارائۀ الگویی از پیشرانهای برندسازی نوستالوژیک

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 69-96
حامد عرب احمدی؛ یونس وکیل الرعایا

2.

بررسی روابط علّی فیمابین متغیرهای موثر در اکوسیستم نوآوری شرکتی مورد مطالعه، فولاد مبارکه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 فروردین 1404
محمدامین حیدری؛ رضا انصاری؛ سعید جهانیان؛ یحیی پالیزدار

3.

بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 199-218
انسیه تاکی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ حبیب الله میرغفوری

4.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری با استفاده از رویکردهای دلفی فازی و پویایی‌شناسی ‎‍سیستم

دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-38
فهیمه فارغ؛ یحیی زارع مهرجردی؛ محمد صالح اولیا

5.

بررسی میزان همسویی استراتژی های طراحی کیفیت جامع (طراحی همزمان) با استراتژی های کسب و کار

دوره 4، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 103-128
حیدر میرفخرالدینی؛ مسعود پورحمیدی

6.

رویکردی آمیخته برای ارزیابی عملکرد نگهداری و تعمیرات مبتنی بر مؤلفه‌های شکست‌ناپذیری

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 73-94
حمید خدری؛ غلامرضا جمالی؛ احمد قربانپور

7.

شناسایی عوامل بالقوۀ راهبری شرکتی، افشا و شفافیت مؤثر در ارزیابی کیفیت صورت‌های ‏‏‌مالی بانک‌ها به روش دلفی ‌فازی

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 23-52
خالد شیخی؛ مهران متین فرد؛ علی سعیدی؛ محمد حسنی

8.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مکان‌یابی بهینۀ فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی با استفاده از ژئومارکتینگ

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 111-142
کبری سبزعلی یمقانی؛ محمد احمدی؛ نادر غریب نواز؛ مهران کشتکار هرانکی

9.

طراحی مدل نگهداشت ژن نخبگی با تأکید بر دانش‌آموختگان آموزش عالی و وزارت بهداشت

دوره 30، شماره 4، دی 1398، صفحه 97-112
رضا زندی؛ یونس وکیل الرعایا؛ محسن فرهادی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب