1.

بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند در صنعت بانکداری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 119-138
علی باغانی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه

2.

بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 107-124
میثم شیرخدایی؛ محبوبه شاهی؛ سهیل نجات؛ سحر محمودی نسب

3.

بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان)

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 1-22
هاشم آقازاده؛ رحمت الله قلی پور؛ الهه بخشی زاده

4.

تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190
امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی

5.

طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش‌درک‌شده

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 183-200
الهه قهری شیرین آبادی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ داود فیض


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب