1.

تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگی‌ها و یا کارکرد نهایی

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 99-118
سارا شاکری؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرهاد غفاری

2.

تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 157-176
زهرا شکرچی زاده؛ زهرا ولیخانی

3.

سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 105-124
محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب