1.

A more Accurate Clustering Method by using Co-author Social Networks for Author Name Disambiguation

دوره 1، شماره 4، دی 2014، صفحه 307-317
Mohammad Hossein Nadimi؛ Mostafa Mosakhani

2.

Optimal Harmonization of Out-Network Traffic Control Regulations in Social Networks

دوره 4، ویژه نامه، فروردین 1393، صفحه 143-158
Adeleh Asemi؛ Ali Alibeigi؛ AbuBakar Munir؛ Asefeh Asemi

3.

Structural and Non-Structural Similarity Combination of Users in Social Networks

دوره 3، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 43-52
Azam Malekmohammad؛ Hadi Khosravi

4.

The Impact of Employing Telegram App on Iranian EFL Beginners’ Vocabulary Teaching and Learning

دوره 7، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 1-18
Hossein Heidari Tabrizi؛ Nareges Onvani

5.

ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)

دوره 14، شماره 3، آذر 1403، صفحه 1-24
عباس عباسی؛ آناهیتا حاتمی؛ ابوالقاسم ابراهیمی

6.

ارزیابی کیفیت محیط کالبدی محلات شهری با تاکید بر نقش سرمایه‌های اجتماعی مطالعه موردی محله علیقلی آقا شهر اصفهان

دوره 5، شماره 18، مهر 1392، صفحه 155-174
فروغ محمدصالحی؛ مجید زارعی

7.

ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 117-130
سمیه زمانی قلعه میرزمانی؛ علی کاظمی؛ آرش شاهین؛ نرگس کشتی آرای

8.

الگوی شکل‌گیری جنبش‌های اعتراضی با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 34، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-22
حسین هرسیج؛ بهمن ربیعی نیا

9.

بازاریابی تأثیرگذار: شناسایی و تبیین تأثیر‌های روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی بر مصرفکنندگان ‏‏(مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران)‏

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 23-48
مرتضی موقر؛ سعید امامقلی زاده؛ مینو صاحب الداری

10.

بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی و انسجام گروهی در عملکرد موسسات خیریه (موردمطالعه: موسسات خیریه شهر تبریز)

دوره 2، شماره 2، مهر 1403، صفحه 133-154
خدیجه حاتمی؛ مریم قاضی نژاد

11.

بررسی رابطه سرمایه ­اجتماعی و مصرف ­گرایی سیاسی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 24، شماره 1، تیر 1392، صفحه 37-53
سید جواد امام جمعه زاده؛ محمود رضا رهبر قاضی؛ سجاد محمود اوغلی؛ حسین روحانی؛ مسلم بیگی

12.

تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-48
پیمان اکبری؛ امیر احمدی؛ مهدی حریری

13.

تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 175-190
امیر غفوریان شاگردی؛ بهناز دانشمند؛ امید بهبودی

14.

تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر وضعیت حضور کارآفرینان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی

دوره 28، شماره 2، تیر 1396، صفحه 115-128
رزیتا مویدفر؛ نعمت الله اکبری؛ محبوبه محمودزاده

15.

تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر بهبودعملکرد تولیدی کشاورزان روستایی

دوره 5، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 39-56
سید امیر محمد علوی زاده؛ محمودرضا میرلطفی؛ معصومه ملانوروزی؛ نسیبه حسینی

16.

تأثیر کیفیت محتوا و تعامل با برند بر رفتار خرید با نقش میانجی درگیری شناختی و احساسی کاربران در شبکه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 133-152
منیژه حقیقی نسب؛ مائده قاسمی

17.

تحلیل تأثیر شبکه‌های اجتماعی درکارکرد فضایی خدمات روستایی مورد:دهستان شیروان(شهرستان بروجرد)

دوره 30، شماره 117، اردیبهشت 1394، صفحه 179-194
امیر شاهوردی؛ جواد بذرافشان؛ سیروس قنبری

18.

طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 17-42
مهدی دشتی؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی

19.

یک الگوریتم تقریب برای بیشینه‌سازی ماژولاریتی به‌وسیلۀ تخمین حوزه نفوذ

دوره 13، شماره 3، مهر 1401، صفحه 87-100
سیف اله سلیمانی؛ روح الله جوادپور بروجنی

20.

مرور نظام‌مند مقالات علمی شبکه‌های اجتماعی؛ مورد مطالعه: اصفهان

دوره 31، شماره 2، تیر 1399، صفحه 23-40
احمد مهرشاد؛ علی ربانی خوراسگانی؛ عبدالحسین کلانتری؛ محمدمهدی ذوالفقار زاده

21.

مطالعه و تحلیل عوامل اجتماعی مؤثر در بهبود رفتارهای معطوف به حفظ محیط زیست مناطق روستایی، مطالعۀ موردی: شهرستان اردبیل

دوره 30، شماره 2، تیر 1398، صفحه 47-64
وکیل حیدری ساربان

22.

نقش شبکه های اجتماعی در احساس امنیت اجتماعی افراد مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان

دوره 4، شماره 2 (10 پیاپی)، مرداد 1393، صفحه 97-115
رسول فرامزی؛ حمید کشاورز

23.

هوش رقابتی مبتنی‌بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 43-60
محمدرضا تقوا؛ امیرحسن ناصری؛ کامران فیضی؛ ایمان رئیسی وانانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب