1.

بخش‌بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 74-55
میثم شیرخدایی؛ سهیل نجات؛ امیر اکبری

2.

بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 113-140
منیره احمدی منش؛ قاسم اسلامی؛ مصطفی کاظمی

3.

بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 163-184
محمد جواد فروغی اصل؛ محمد رضا کریمی علویجه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب