1.

اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 141-158
علی حیدری؛ امیر خانلری؛ شادی مهدوی

2.

بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی شرکت ها در بازار بورس تهران

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 119-144
سعید شهرآئینی؛ رضا رسولی؛ مجید ضماهنی

3.

بررسی تاثیر هوش بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 25-46
الهام ظفریان پور؛ محمد فاریابی؛ محمد فاریابی

4.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

5.

تبیین اثر هوش ساختاری- سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 65-82
حسین بلوچی؛ عباسعلی رستگار؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ عباسعلی رستگار

6.

مفهوم‌پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 1-18
منیژه قره چه؛ احمد روستا؛ شهریار عزیزی؛ مسعود جاویدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب