1.

An Empirical Study of Students' Perceptions on the Technological Aspects of the E-Learning System

دوره 4، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 25-38
Nadia Parsazadeh؛ Norziha Megat Mohd Zainuddin؛ Rosmah Ali؛ Mehran Rezaei

2.

بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 95-110
سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

3.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 173-202
حمیدرضا سعیدنیا؛ داود قربان زاده

4.

تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعة موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 135-152
سید فتح اله امیری عقدایی؛ هادی تیموری؛ زهرا ترکان

5.

تأثیر سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان (مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان شریعتی تهران)

دوره 27، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 111-126
علی نصر اصفهانی؛ مجتبی فرخی؛ زینب امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب