1.

بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 101-112
مریم اخوان خرازیان؛ نگار السادات مصباحی جهرمی

2.

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 152-137
علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

3.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب