1.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 173-194
سهیلا خدامی؛ حسین نوروزی؛ مهسا مروتی شانجانی

2.

تأثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 167-192
هادی تقوی؛ سید محمدباقر جعفری؛ سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی

3.

محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 20-1
عادل پوردهقان؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده

4.

مقایسه تحلیلی مدل‌ پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 181-196
فاطمه نیکزاد؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمد طبابایی تسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب