1.

بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 107-118
سهیل عسکری؛ میثم شیرخدایی؛ منصوره علیقلی؛ میثم شیرخدایی

2.

بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 118-107
رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو

3.

تأثیر جهت‎گیری دیجیتال بر عملکرد بازاریابی با نقش واسطه‎ای قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای مجازی شهر ارومیه)

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 115-136
ساحل فرهنگ؛ مرتضی پیری

4.

محاسبه کارایی هزینه بخش بانکی در ایران و ارزیابی اثر عملکرد بازاریابی بانک‌ها بر آن

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 143-160
آمنه شهیدی؛ کاظم یاوری؛ محمدعلی دهقان دهنوی؛ حسن حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب