1.

ارائۀ مدلی برای شبیه‌سازی عوامل مؤثر بر وفاداری برند در صنعت خرده‌فروشی آنلاین با رویکرد پویایی سیستم

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 103-126
فهیمه دوست حسینی؛ آمنه خدیور

2.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

3.

بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 149-168
علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

4.

تأثیر ابعاد روانشناختی استرات‍ژی بازی‌کاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعة موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 135-152
سید فتح اله امیری عقدایی؛ هادی تیموری؛ زهرا ترکان

5.

شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 75-94
حسین رئیسی؛ حامد دانشخواهی؛ احمد سرداری؛ مصطفی قاضی زاده

6.

مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 21-38
لیلا توسلی؛ منیجه بحرینی زاده

7.

مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 125-140
زهرا فاطمی؛ فهیمه سعادت یار؛ عطاءاله هرندی

8.

مدل وفادار‌سازی مشتریان در سازمان‌های نوظهور مبتنی‌بر شبکه‌های عصبی مصنوعی؛ مطالعة موردی: بانک‌های خصوصی نوظهور

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 63-82
مهران رضوانی؛ مرضیه رضائی؛ کوروش تنهاپور

9.

مطالعه تاثیر تنوع طلبی و درگیری در قصد خرید بر نگرش مشتریان ( رضایت، وفاداری و تمایل مشتری به تغییر برند)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 211-224
آذرنوش انصاری؛ آذرنوش انصاری؛ نصیر کتابی؛ هادی تیموری؛ زینب صابر؛ هادی تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب