1.

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 79-98
آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ طاهره نبی زاده

2.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

3.

پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 25-46
تورج غلامشاهی؛ یاسر آسمان دره؛ مجتبی کفاشان؛ علیرضا حدادیان

4.

شناسایی و طبقه بندی مشتریان سیستم بانکی ایران از منظر انتظارات و ارزش درک شده خدمات بانکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 201-220
سرور فرخی؛ بابک تیمور پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب