1.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

2.

تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 207-222
مجید حسنی نژاد؛ محمد عبدوی؛ احمد روستا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب