1.

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 109-134
وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی

2.

تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 21-34
نازنین امیری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

3.

تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 41-56
میثم شیرخدایی؛ فرشته خلیلی پالندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب