1.

ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 155-168
نسترن دهقانی سامانی؛ افسانه زمانی مقدم

2.

ارائۀ مدل بهینه‌سازی چندهدفۀ تخصیص خدمت به مشتریان بانک به‌کمک داده‌کاوی و شبیه‌سازی

دوره 10، شماره 2، مهر 1398، صفحه 161-180
سید محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ محمدتقی تقوی‌فرد؛ سید خلیل الله سجادی؛ جهانیار بامدادصوفی

3.

بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 55-76
ناصر صفایی؛ هما عاطف یکتا

4.

بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 118-107
رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو

5.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان

6.

تأثیرات محیطی و ظاهری فروشگاه‌ها بر رفتار اغلب خریداران پوشاک زنانه

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 41-54
رضا شافعی؛ نسیم نریمانی

7.

تحلیلی بر عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک؛ ( مورد مطالعه: پوشاک پل)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 47-68
مریم جلالی؛ میثم شفیعی رودپشتی

8.

خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 135-150
پروشات حامدی؛ آمنه خدیور؛ زهرا رزمی

9.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 17-46
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب