1.

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 29-44
مریم سعادت علیزاده؛ مجید اسماعیل پور؛ مجید اسماعیل پور

2.

بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 118-107
رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو

3.

بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 199-218
انسیه تاکی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ حبیب الله میرغفوری

4.

بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 221-236
فاطمه احمدی آبکناری؛ شیرین احدزاده قناد

5.

به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام. (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 51-68
آذر کفاش پور؛ علی علیزاده زوارم

6.

طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 133-158
محمد باشکوه اجیرلو؛ رحیم محمدخانی

7.

مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-22
محمد صالح ترکستانی؛ طاها منصوری؛ یاسمین تقی زاده

8.

مقایسه ی عملکرد سازمان‌ها در پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL فازی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 195-212
سید محمود زنجیرچی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ شیما شاه حسینی بیده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب