1.

اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-22
محمد رضا کریمی علویجه؛ رکسانا علی طلب

2.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

3.

بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 95-110
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سپیده بروجردیان

4.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری

5.

بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 161-188
بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 1-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ مهدی جعفرزاده؛ صابر بزرگی

7.

تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 53-72
سعید سعیدا اردکانی؛ ندا جهانبازی

8.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

9.

تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 174-147
محسن مطیعی؛ امیر محمد خانی

10.

تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 143-168
محمد مهدی دوالی؛ رسول معصوم زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی

11.

تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 133-150
داود فیض؛ معین کلوشانی؛ سالار دانش فر؛ سارا احدی

12.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1403
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

13.

سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 81-104
عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

14.

سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 105-124
محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن

15.

طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 159-176
ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی

16.

مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 31-52
مهشید عبداللهی؛ محسن اکبری؛ رضا ٍٍاسماعیل پور

17.

مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 181-194
رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی

18.

مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 92-73
امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی

19.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

20.

نقش ویژگی‌های آواتار بر هویتیابی مشتری و قصد خرید در دنیای متاورس

دوره 13، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 137-160
سمیه احمدزاده؛ ریحانه السادات طبائیان؛ پردیس شهرستانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب