1.

بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 73-86
هادی تیموری؛ علی شائمی؛ شیوا حمیدی پور؛ آذرنوش انصاری

2.

تحلیل کتاب‌شناختی و مصورسازی پژوهش‌های منتشر‌شده در‌زمینۀ بازاریابی کارآفرینانه در چهار دهۀ گذشته

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 83-120
مهدی اشکانی؛ جهانگیر یدالهی فارسی

3.

طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 37-52
محمدحسن مبارکی؛ مهران رضوانی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمدتقی طغرایی

4.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 123-138
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی

5.

نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت‌های بازاریابی کارآفرینانه شرکت‌های کوچک

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 87-106
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب