1.

Developing and Validating a Sociocultural Plagiarism Questionnaire for Assessing English Academic Writing of Iranian Scholars

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 277-302
Maryam Oghabi؛ Natasha Pourdana؛ Farid Ghaemi

2.

Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process

دوره 9، شماره 3، مهر 2020، صفحه 409-428
Sousan Sattar Boroujeni؛ Azizeh Chalak؛ Hossein Heidari Tabrizi

3.

Investigate the Application of the AIDA Model in the Sport Industry: The Effectiveness of Advertisements of Famous Athletes on Students' Attitudes

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 67-80
Amir Ojagh؛ Alireza Elahi؛ Hossein Akbari Yazdi

4.

Motivations et attitudes d'apprentissage du français chez les étudiants Iraniens en milieu universitaire

دوره 14، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 39-52
Hadisehalsadat Mousavi ‎؛ Matin Vesal ‎

5.

The Comparative Study of English Translations in Al-Munafequn (The Hypocrites) Chapter of the Holly Quran from a Comprehensive Appraisal Theory Perspective

دوره 8، شماره 1، مرداد 2019، صفحه 27-42
Azadeh Nemati؛ Rogaye Sheikhi

6.

The Washback Effects of High School Third Grade Exam on EFL Teachers’ Methodology, Evaluation and Attitude

دوره 5، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 77-98
Mohammad Ahmadi Safa؛ Farhad Jafari

7.

ارائه اطلاعات دربارۀ مواد مخدر باعث نگرش مثبت به سیگار می‌شود؟

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 125-142
اشرف‌سادات موسوی؛ محمدعلی نکویی‌منش؛ محمدرضا مسجدی

8.

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 79-98
آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ طاهره نبی زاده

9.

بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 161-188
بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

10.

بررسی نگرش زنان به مشارکت ورزشی و عوامل اجتماعی - روانی مؤثر بر آن

دوره 24، شماره 4، دی 1392، صفحه 189-210
سعید کارگر؛ سیروس احمدی؛ سیروس احمدی

11.

تأثیر آموزش شفقت به خود بر نگرش به یائسگی زنان دارای علائم وازوموتور

دوره 5، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 65-76
سیمین عرب؛ احمد برجعلی؛ فرحناز مسچی؛ علیرضا کاکاوند؛ مریم ذاکری حمیدی

12.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

13.

تحلیل مضمون تفکرات قالبی نسبت به قومیت (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان)

دوره 26، شماره 2، اردیبهشت 1394، صفحه 59-76
مسعود کیانپور؛ لیدا ناصری

14.

تحلیل نگرش کارکنان یگان حفاظت از جنگل‌ها به پارادایم جدید زیست‌محیطی مطالعة موردی: استان گلستان

دوره 33، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 1-20
احمد عابدی سروستانی؛ محمدرضا شهرکی

15.

تحلیل نگرش محمدرضا شاه پهلوی به حکومت­گری، طبقات و جریان­های پرنفوذ اجتماعی (از 1332 تا 1355)

دوره 25، شماره 4، آبان 1393، صفحه 41-58
جمشید ترابی اقدم؛ ثریا معمار؛ ثریا معمار؛ علی ربانی خوراسگانی

16.

تفاوت‌های نسلی در نگرش نسبت به طلاق در ایران: کاربرد الگوی چندسطحی

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 23-44
میلاد بگی؛ حاتم حسینی

17.

دیدگاه ساکنان روستای وکیل آباد نسبت به سودمندی گردشگری برای مردم محلی

دوره 21، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 105-116
آئیژ عزمی؛ بهرام ایمانی؛ مرتضی محمدجانی

18.

سنجش احساس امنیت زنان مبتنی بر عوامل چند بعدی و میان رشته ای در شهر مشهد

دوره 21، شماره 2، تیر 1389، صفحه 169-190
یعقوب احمدی؛ عطاء اسمعیلی

19.

سنجش میزان مشارکت کنشگران سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیستی با رویکرد فرهنگ محیط‌زیستی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 51-72
صادق صالحی؛ پروانه شاطری

20.

گونه‌شناسی کیفی نگرش به ازدواج در میان دانشجویان مجرد دانشگاه‌های اصفهان

دوره 34، شماره 2، تیر 1402، صفحه 101-122
محمدصالح طیب نیا؛ راحله کاردوانی؛ سعیده یراقی

21.

مدلی برای فراوانی استفاده از خدمات بانکداری همراه

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 169-194
پیمان متقی؛ محمدحسن ملکی؛ هوشنگ عاشقی اسکوئی؛ فاطمه شریفی؛ سید رسول صادقی

22.

نقش خودپنداره علوم، نگرش نسبت به علوم و ارزش نسبت به علوم بر عملکرد تحصیلی علوم دانش آموزان پایه هشتم ایران و سوئد ( بر اساس داده های تیمز 2007 )

دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 23-40
علیرضا کیامنش؛ سارا معراجی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب