1.

ارایه مدل بازاریابی فناوری بیمه (اینشورتک) برای کسبو‌کارهای نوپا در صنعت بیمه

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 197-216
مهدی حقیقی کفاش؛ امیر بهرامی؛ بابک حاجی کریمی

2.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

3.

ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 177-190
حسین کریمی؛ میلاد بخشم؛ محمدرسول الماسی فرد؛ محسن یاراحمدی

4.

ارائۀ چهارچوب به‌کارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 69-90
سید محمدباقر جعفری؛ سید محمد محمودی؛ مرتضی سلطانی؛ مهدی اشکانی

5.

ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 151-172
منیژه حقیقی‌نسب؛ راضیه کامیابی

6.

ارزیابی معیارهای اعتبارسنجی توزیع‌کنندگان استیل در بازار ایران از منظر مشتریان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 21-38
علیرضا بخشی زاده؛ علیرضا بخشی زاده؛ اصغر مشبکی؛ فاطمه عیدی

7.

اکوسیستم بازاریابی بین‌المللی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 1-14
مرتضی ملکی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ وحید شرفی

8.

بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 59-74
الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل

9.

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 31-44
اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی

10.

به کارگیری مدل بلوغ قابلیت‌های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 41-60
سید مجتبی اخوان حجازی؛ آرمان احمدی زاد؛ امیر حسین صبور طینت

11.

بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 143-164
اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی

12.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی

13.

جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 222-203
نسیم محمدیان محمودجیق؛ مهدی ابراهیمی؛ امین سلطانی هوراند

14.

چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 119-134
محسن قربانی؛ اکبر نیلی پور طباطبایی

15.

چالش‌ها و راهکارهای به‌کارگیری فناوری نوین در بازاریابی ایران (مورد مطالعه: فناوری واقعیت افزوده)

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 153-176
داود فیض؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه‌کلایی؛ فهیمه ماه‌آورپور

16.

سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 35-50
مهدی پندار؛ رضا خوش سیما؛ رضا ویسی

17.

شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 69-86
زهره خسروی لقب؛ حمید شاهبندرزاده

18.

شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 35-62
سید محمود حسینی؛ مهدی صدرزاده؛ منیژه قره چه

19.

مطالعة ابعاد بازاریابی کالاها و خدمات کتابخانه‌ای در کتابخانه‌های دانشگاهی استان اصفهان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 53-68
مظفر چشمه سهرابی؛ میترا پشوتنی زاده؛ زینب عروجی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب