1.

اولویت‌بندی حوزه‌های کاربردی به‌منظور جاری‌سازی فناوری هوش ‌مصنوعی با روش تحلیل مضمون و کپراس

دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 91-110
احرام صفری؛ کریم ابراهیمی

2.

بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 143-164
اکبر نیلی پور طباطبایی؛ بیژن خیامباشی؛ مهدی کرباسیان؛ محمد شریعتی

3.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی

4.

شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 169-192
فاطمه الماسی؛ یوسف محمدی فر؛ محمد جواد جمشیدی

5.

طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ با رویکرد سیستم‌های پیشنهاددهنده‏

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 105-128
سعید سعیدبخش؛ علی کاظمی؛ محمدعلی نعمت بخش؛ بهرام رنجبریان

6.

نظریۀ اختیارات حقیقی برای مدیریت ریسک در پروژه‏های فناوری اطلاعات

دوره 5، شماره 2، تیر 1396، صفحه 185-200
سیده سمیه رسولی؛ احمد جعفرزاده افشاری؛ مریم سلمانی سراجی

7.

واکاوی ذهنیت کنشگران نسبت به فناوری اطلاعات در نظام مالیاتی (با رویکرد نظریۀ ساخت‌یابی)

دوره 33، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-28
محمد توکل؛ محبوبه حبیبی بدرآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب