1.

بخش بندی مصرف کنندگان سبز با استفاده از متغیرهای سبک زندگی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در شهر شیراز)

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 163-184
محمد جواد فروغی اصل؛ محمد رضا کریمی علویجه

2.

بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 41-58
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهه عالی پور

3.

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 165-180
حبیب اله رعنایی کردشولی؛ احمد اله‌یاری بوزنجانی

4.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده سبز و ریسک ادراک شده سبز بر اعتماد سبز با توجه به نقش رضایت سبز

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 113-126
حمید راح؛ مریم مصباحی؛ نیما سلطانی نژاد؛ اسما سلطانی نژاد

5.

بررسی نقش جهت‌گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست‌محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 147-164
حسین رحیمی؛ امیرحسین طاهری

6.

تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 111-124
علی رشیدپور؛ علی صفری؛ سمیه حسین زاده

7.

طراحی مدل مفهومی محرک‌های سبزشویی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی: مطالعه‌ای داده‌بنیاد در استان اصفهان

دوره 34، شماره 2، تیر 1402، صفحه 91-112
مهناز دوستی ایرانی؛ مهدی باصولی؛ میرمحمد اسعدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب