1.

بررسی آثار گردشگری بر رضایت ساکنان محلی با کاربرد نظریة سرریز پایین به بالا؛ نمونة موردی: منطقة کمردوغ

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 23-38
مسعود یزدان پناه؛ مهدی شکوهی

2.

بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 129-148
امیر اکبری؛ سهیل نجات؛ میثم شیرخدایی

3.

بررسی تاثیر مجذوب شدن و ویژگی های وب سایت بر رضایت و استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 95-110
سحر ناصری؛ کامران زاهدفر؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ محسن اکبری

4.

بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 87-106
زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده

5.

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 152-137
علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

6.

بررسی میزان مشارکت اقتصادی ـ اجتماعی در تعاونی‌های مسکن مهر و عوامل مؤثر بر آن در شهر مشهد در سال 89-1388

دوره 22، شماره 4، دی 1390، صفحه 131-152
محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی؛ بی بی فاطمه کیش بافان

7.

بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 99-108
مژده هاشمیان؛ محمدتقی عیسایی

8.

به‏کارگیری تکنیک تاپسیس و مدل برنامه‌ریزی عدد صحیح چندهدفه برای انتخاب و تخصیص کارکنان ارشد به کارگاه‌های تولیدی براساس ترجیحات آنها

دوره 13، شماره 2، تیر 1401، صفحه 1-21
حسن مقاره عابد؛ رضا بهمنش

9.

تحلیل عوامل زمینه ساز مدیریت مشارکتی در کلانشهر مشهد

دوره 5، شماره 19، دی 1392، صفحه 169-188
غلامرضا عباس زاده؛ اکرم مهرورز؛ محمدرحیم رهنما

10.

تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 136-119
سعید جلالیان؛ امین موجودی؛ حسین وظیفه دوست

11.

سنجش رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری شهرداری بابلسر

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 57-72
رحیم بردی آنامرادنژاد؛ الهه زارع؛ فاطمه قاسمپور

12.

شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 17-38
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب