1.

Impact of Brand Origin Country Perception on Brand Equity among Sports Products Consumers

دوره 1، شماره 2، اسفند 2023، صفحه 133-145
Davood Nasr Esfahani؛ hengameh shams

2.

The Role of Service Quality Dimensions in the Brand Equity of the Iranian Football Clubs Based on the SERVQUAL Model

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 56-66
Mojtaba Salari؛ َAkbar Jaberi؛ Koorosh Ghahreman Tabrizi

3.

اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 39-52
بهمن حاجی پور؛ بهناز روستاییان؛ منیژه قره‌چه؛ شهریار عزیزی

4.

ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 1-16
سیدیعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ علیرضا ضیایی بیده

5.

ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خرده‌فروشان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 107-122
حمید شاهبندرزاده؛ علیرضا ضیایی بیده

6.

ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 33-54
سامان شیخ اسماعیلی؛ سوران مولایی

7.

اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 141-158
علی حیدری؛ امیر خانلری؛ شادی مهدوی

8.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

9.

بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 155-172
سلیمان ایران زاده؛ ایدا رنجبر؛ ناصر پور صادق

10.

بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع))

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 1-28
امید بهبودی؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ عاطفه نادرنژاد

11.

بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 59-74
الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل

12.

بررسی تاثیر محرک‌های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه‌های‌امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 169-182
اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید خدادادحسینی؛ مجتبی کریمیان

13.

بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 35-50
محمدرضا حمیدی زاده؛ محمدرضا کریمی علویجه؛ مرتضی رضایی

14.

بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 42-21
فرزانه احمدوند؛ زهره دهدشتی؛ احمد سرداری

15.

بررسی نحوۀ شکل‌گیری ارزش ویژۀ برند مبتنی بر نمادگرایی فرهنگی برند در صنعت مواد غذایی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 171-200
نیما شاه حسینی؛ بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

16.

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 73-92
فریبرز رحیم نیا؛ سیده زهرا فاطمی

17.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

18.

تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 182-195
ساغر رفیعی؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی

19.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 79-94
مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی

20.

تأثیر هزینۀ تبلیغات در عملکرد مالی با میانجی‌گری ارزش برند در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 5، شماره 3، آبان 1396، صفحه 151-162
محسن اکبری؛ مهسا فرخنده؛ معصومه قاسمی شمس

21.

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 103-120
امیر فارسی راد؛ محمود غلامی؛ نبی اله دهقان

22.

تحلیل تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی)

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 93-104
حبیب اله دعائی؛ مصطفی کاظمی؛ منصوره حسینی رباط

23.

تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 109-128
هادی مرادی؛ عظیم زارعی

24.

شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

دوره 14، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 149-170
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

25.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 123-138
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب