1.

بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 93-110
حسین رضایی دولت آبادی؛ جواد خزائی پول؛ جواد شعبانی نفت چالی

2.

بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه ی آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت؛ ملاحظه ی نقش ریسک زمانی ادراک شده

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 127-146
مرتضی سلطانی؛ غلامرضا جندقی؛ پریسا فروزنده شهرکی

3.

مقایسه تحلیلی مدل‌ پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 181-196
فاطمه نیکزاد؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمد طبابایی تسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب