1.

EFL Teachers’ Professional Development, Job Satisfaction, and Reflective Thinking: A Structural Equation Modeling

دوره 10، شماره 2، تیر 2021، صفحه 111-132
Ibrahim Safari؛ Mehran Davaribina

2.

Validating Factor Structure of the Persian Version of Emotion Regulation Strategies Inventory among Iranian EFL University Teachers

دوره 10، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 81-104
Shahrzad Alipour؛ Zohreh Kashkouli؛ Momene Ghadiri

3.

ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 1-16
سیدیعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ علیرضا ضیایی بیده

4.

بررسی ارتباط جو سازمانی و نوآور بودن در فرآیند با استفاده از مدل‌سازی معادله ساختاری

دوره 2، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 29-46
فاطمه شاکری؛ محمدحسین طحاری؛ حسن دهقان؛ رضا کاوندی

5.

بررسی تأثیر نظام راهبری شرکتی در تقلیل هزینه‏های نمایندگی: رویکرد مدل‏سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 101-124
مهدی حیدری؛ بهمن قادری؛ مهدی کفعمی

6.

بررسی میزان پذیرش اجتماعی استفاده از دوچرخه در سطح کلانشهرها، مطالعه موردی: کلانشهر تهران

دوره 28، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 185-206
محسن عسکری؛ محمود رحیمی

7.

پیچیدگی زنجیرۀ تأمین به‌عنوان یک دارایی راهبردی و جایگاه عملکرد مالی

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 57-78
سید محمدعلی خاتمی فیروز آبادی؛ لعیا الفت؛ مقصود امیری؛ حمید شریفی

8.

تأثیر دارایی‌‌های نامشهود بر عملکرد مالی شرکت‌‌ها و نقش میانجی‌‌گری چسبندگی هزینه‌‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 9، شماره 2، تیر 1400، صفحه 47-76
محمد نمازی؛ یاسر شاکری

9.

تأثیر مداخله‌ای نگرش مسؤولانه زیست محیطی بر رابطه بین دلبستگی مکانی و رفتار مسؤولانه زیست محیطی

دوره 27، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 61-80
محمد عباس زاده؛ حسین بنی فاطمه؛ محمد باقر علیزاده اقدم؛ لیلا علوی

10.

تحلیل وضعیت سرمایة اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن در بخش میانکوه شهرستان اردل با استفاده از رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 10، شماره 4، دی 1399، صفحه 113-131
حمید نظری سرمازه؛ سید اسکندر صیدایی؛ معصومه احمدوند

11.

تدوین مدل رفتار هوادار در حمایت گری ورزشی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 202-189
محمدرضا کریمی؛ مهدی طالب پور؛ علیرضا حدادیان

12.

توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 201-218
مرتضی موسی خانی؛ حامد حیدری

13.

ساز و کار اثرگذاری مسئولیت‏پذیری اجتماعی، ریسک و حاکمیت شرکتی بر نگهداشت وجه نقد: رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 10، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 59-78
چکامه دلپسند؛ فرزانه نصیرزاده؛ رضا حصارزاده

14.

کارکرد صادراتی شرکت‌ها: شناسایی اثر مزیت‌های رقابتی، تطبیق تاکتیک‌های بازاریابی و تجربه صادراتی بر کارکرد صادراتی

دوره 1، شماره 1، تیر 1390، صفحه 155-180
یعقوب حسینی؛ جواد میرجهان مرد

15.

مدل‏سازی ساختاری و تبیین علّی ارزیابی جوامع روستایی از کیفیت زندگی و عوامل مؤثر بر آن

دوره 28، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 87-112
عباس امینی؛ فرزانه صادقیان؛ طیبه زاهدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب