1.

ارائه و آزمون مدل همسویی سیاست‌های امنیت اطلاعات بازاریابی با برنامه سیستم‌های اطلاعات استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 73-98
الفت گنجی بیدمشک؛ سید امین حسینی سنو

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی

دوره 2، شماره 2، مهر 1403، صفحه 51-72
میثم عمرانی

3.

عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )

دوره 1، شماره 1، تیر 1390، صفحه 41-70
علی صنایعی؛ فریبرز سبحان منش؛ فریبرز سبحان منش؛ امیرمهدی قاضی فرد

4.

مدل ارتقای جایگاه برند حلال

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 151-166
علی نجات بخش اصفهانی؛ مریم ملک پور؛ مریم سلیمانی؛ علی شاه نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب