1.

اثربخشی برنامه والد-کودک شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی کودکان

دوره 12، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 39-56
زهرا جهان بخشی؛ فرشته شعبانی

2.

اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی در نوجوانی: تمایزاتی برمبنای میزان تکانش‌گری، درک کنترل‌‌پذیری و جایگزین‌های شناختی

دوره 8، شماره 2، آذر 1397، صفحه 49-66
تورج سپهوند

3.

آموزش ذهن‌آگاهی نوجوانمحور بر تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر با علائم اضطراب اجتماعی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 57-76
ساناز سولاری؛ سید حمید آتش پور؛ نرگس کشتی آرای؛ علی مهداد

4.

تأثیر آموزش راهبردهای خودگردانی بر کارآمدی پردازش و عملکرد حافظۀ فعال در دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطه‌

دوره 8، شماره 2، آذر 1397، صفحه 33-48
خدیجه حسینی خواه؛ فریبرز نیکدل؛ ناصر نوشادی

5.

تأثیر آموزش رفتار جرأتمندانه برکیفیت زندگی در مدرسه و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر

دوره 10، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 101-116
زهرا نادری نوبندگانی؛ مهرآور مؤمنی جاوید؛ سیمین حسینیان

6.

تأثیر آموزش‌ مهارت‌های زندگی بر علائم اضطراب اجتماعی و شیوه‌های مقابله‌ای با استرس در نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 21-36
مهدی حسنوندعموزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب