اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات10,104
تعداد مشاهده مقاله12,653,567
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,616,601

1.

ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

دوره 7، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 79-92
مسعود کیماسی؛ نرگس صارمی

2.

ارزیابی کیفیت خدمات DSL با رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و آثار آن و تحلیل پوششی داده‌های فازی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت)

دوره 3، شماره 2، پاییز 1391، صفحه 59-76
مهشید آبادیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ میرمحمد اسعدی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات دهیاری‌ها با بهره‌گیری از مدل شکاف (مطالعه‌ی موردی: دهستان میان‌دربند شهرستان کرمانشاه)

دوره 5، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 25-44
جعفر توکلی

4.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

5.

بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 1، بهار و تابستان 1393، صفحه 115-130
لیلا برهانی؛ ابوالقاسم نوری؛ حسین مولوی؛ حسین سماواتیان

6.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، پاییز 1391، صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان

7.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

8.

تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری

دوره 10، شماره 1، بهار 1399، صفحه 105-128
حسین منصوری؛ محمد غفورنیان

9.

تحلیل دیدگاه عشایر دربارة کیفیت خدمات صندوق بیمة اجتماعی روستاییان و عشایر نمونة مطالعه: دهستان چغاخور استان چهارمحال و بختیاری

دوره 10، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 47-65
فرهاد عزیزپور؛ فرزاد محمودیان؛ سمیه عزیزی

10.

طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایش‌های تاگوچی و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتی

دوره 2، شماره 1، بهار 1390، صفحه 83-106
آرش شاهین؛ نسیبه جنتیان

11.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، بهار 1394، صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

12.

طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات دولت الکترونیک مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان دولت

دوره 11، شماره 1، بهار 1399، صفحه 89-109
کریم ابراهیمی؛ عادل آذر؛ علیرضا چیت سازیان

13.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، بهار 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

14.

وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 27-46
منیژه قره چه؛ منیره دابوئیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.