1.

Constructing and Validating an EFL Hidden Curriculum Scale Using the Rasch Model

دوره 10، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-32
Zeinab Sazegar؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh

2.

Language Learners' Imagined Communities: Model and Questionnaire Development in the Iranian Context

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 155-182
Nahid Soltanian؛ Zargham Ghapanchi؛ Reza Pishghadam

3.

Validation of the Central Meaning and Its Effectiveness in the Interpretation of the Holy Quran

دوره 11، شماره 1، مهر 2022، صفحه 81-110
Mohammad Ali kazemi Tababr؛ Bi Bi zeinab Hosseini؛ Abolfazl Alishai

4.

انطباق، اعتبار و پایایی پرسشنامۀ درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی در کودکان 6 تا 16ساله با آسیب بینایی

دوره 11، شماره 2، مهر 1400، صفحه 175-190
صدیقه رضایی دهنوی؛ فاطمه فولادی

5.

بررسی اعتبار و پایایی مقیاس بزهکاری آینده‌نگر

دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 73-96
اکبر علیوردی نیا؛ محمدرضا حسنی

6.

بررسی روایی در پیمایش‌های سنجش دینداری در ایران

دوره 27، شماره 3، آبان 1395، صفحه 168-196
حسین شجاعی زند؛ علیرضا شجاعی زند

7.

بررسی روائی آزمون ترسیم یک داستان در دو گروه از کودکان پرخاشگر و گوشه‌گیر

دوره 3، شماره 2، دی 1392، صفحه 1-16
فاطمه چمن دار؛ سیما شهیم؛ محمد مزیدی؛ دیبا سیف

8.

بررسی ساختار عاملی، روایی و اعتبار مقیاس گرایشهای اجتماعی مطلوب در بین دانشجویان

دوره 21، شماره 2، تیر 1389، صفحه 101-118
محمد باقر کجباف؛ ایلناز سجادیان؛ ابوالقاسم نوری

9.

بررسی ساختار عاملی و شاخص‌های روایی و پایایی پرسشنامه سبک شخصیت آسیب‌پذیر در نمونه ایرانی و تأثیر آن در افسردگی پس از زایمان

دوره 12، شماره 2، دی 1401، صفحه 73-90
سمانه نجاری فروشانی؛ فهیمه نامدارپور

10.

بررسی شاخص‌های روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان)

دوره 1، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 87-104
سید جعفر احمدی؛ طیبه صفری؛ منصوره همتیان؛ زهرا خلیلی

11.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تفکرات پیش‌آمده (تداخل ‌شناختی) در ورزش

دوره 12، شماره 2، دی 1401، صفحه 109-128
فاطمه سلخی خسرقی؛ سیدحجت زمانی ثانی؛ بهزاد بهزادنیا

12.

پیش درآمدی بر ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس سنجش رفتارهای انحرافی دانشجویان

دوره 4، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 45-58
اکبر علیوردی نیا؛ عرفان یونسی

13.

تاملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی

دوره 23، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 19-34
محمد عباس زاده؛ محمد عباس زاده

14.

ساختار عاملی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ ذهنیسازی: یک ابزار خودگزارشی برای ارزیابی ظرفیت ذهنیسازی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 123-134
سید سینا صفری موسوی؛ مسعود صادقی؛ محمدعلی سپهوندی

15.

ساخت مقیاس هوش اخلاقی نوجوانان 12 تا 19 سال استان اصفهان

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 21-40
مریم ماهرالنقش؛ طیبه شریفی؛ احمد غضنفری

16.

هنجاریابی مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش در دانشجویان زن دانشگاه اصفهان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 21-38
زینب رستمی؛ محمدرضا عابدی؛ ویلمار بی شوفلی

17.

هنجاریابی و بررسی پایایی و روایی فرم رجحان به فعالیت‌های سیاهه‌کروی فردی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان تربت حیدریه

دوره 5، شماره 2، مهر 1389، صفحه 65-96
مهدی اکبرزاده؛ فائزه هزاردستان؛ محمد رضا عابدی؛ ایران باغبان؛ هادی فراست

18.

هنجارمندی منطق

دوره 11، شماره 28، آذر 1398، صفحه 181-196
مسعود الوند

19.

ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهن‌آگاهی در بین مردم

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 23-40
ایلناز سجادیان

20.

ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 1-8
مختار ملک‌پور؛ ساره زنگنه؛ سارا آقابابایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب