1.

Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach

دوره 10، شماره 4، بهمن 2021، صفحه 99-138
Salah Addin Rahimi؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

2.

اعتباریابی و ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامۀ نیازهای بین‌فردی در دانشجویان

دوره 9، شماره 2، دی 1398، صفحه 65-78
احمد رضا کیانی؛ سلیمان احمدبوکانی؛ نورا نجفی؛ زهرا کرجی

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی SNAP-IV (فرم والدین) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان

دوره 1، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 43-58
اصغر آقایی؛ احمد عابدی؛ الهام محمدی

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی اسنپ چهار، فرم معلم (SNAP-IV) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان

دوره 8، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 149-168
الهام محمدی؛ احمد عابدی؛ اصغر آقایی؛ مریم محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب