1.

اثر افشای هیجانی نوشتاری بر ذهن‌آگاهی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 23-42
مجید یوسفی افراشته؛ فاطمه عیار

2.

اثر القای خلق مثبت بر افزایش امید در بین دانشجویان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-14
ابوالقاسم یعقوبی؛ سحر خلیل پور

3.

اثربخشی آموزش خودبخشش گری مبتنی بر کتاب‌درمانی بر مسئولیت‌پذیری و تمایل به جبران در دانشجویان

دوره 4، شماره 3، آبان 1397، صفحه 57-70
محمد ترکی زاده؛ کبری حاجی علیزاده؛ سید عبدالوهاب سماوی

4.

اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت بر افزایش خردمندی، تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری شناختی دانشجویان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 83-100
طاهره گلستانی بخت؛ انسیه بابایی؛ شبنم مستعد حصاری

5.

اثربخشی برنامة بازآموزی اسنادی بر راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 51-66
امید شکری؛ زهرا گشتاسبی؛ مسعود شریفی؛ جلیل فتح آبادی؛ پیمان رحیمی نژاد

6.

ارائۀ مدل کیفی و کمی توانمندسازی شناختی دانشجویان در یادگیری الکترونیکی: مدل‌یابی توانمندسازی دانشجویان در یادگیری الکترونیکی

دوره 17، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 1-20
نعمت اله صالحی نجف آبادی

7.

اضطراب کرونا؛ نقش معنای زندگی و جهت‌گیری مذهبی

دوره 8، شماره 3، آذر 1401، صفحه 21-40
سمانه اکبری طارمی؛ فاطمه فیاض؛ سارا شهرابی فراهانی

8.

اعتماد به دستگاه‌های اجرایی و عوامل مؤثر بر آن

دوره 22، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 83-106
محمد عباس زاده؛ محمد باقر علیزاده اقدم؛ رضا اسلامی

9.

الگوی ساختاری تأثیر شدت تخطی‌ها، همدلی، احساس گناه و شرمساری، رفتارهای دلجویی و بخشایشگری ادراک شده با خودبخشایشگری در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان.

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 98-81
محمدعلی نادی؛ بهاره لبکی

10.

اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان: نقش سبک‌های مقابله با تنیدگی و ابعاد دوگانه‌ کمال‌گرایی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 21-40
طاهره نوری امام زاده ئی؛ پریسا نیلفروشان

11.

بررسی تاثیر دو زبانگی بر کسب هویت اجتماعی

دوره 1، شماره 4، آذر 1391، صفحه 67-82
فاطمه گلابی؛ فتانه حاجیلو؛ مرضیه ساعی

12.

بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک و سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه اصفهان 92-1391

دوره 27، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 143-156
نگین برات دستجردی؛ هدایت الله داورپناه؛ معصومه اسماعیلی

13.

بررسی عوامل مرتبط با اقدام به تقلب در بین دانشجویان مؤسسات آموزش عالی شهرستان رشت

دوره 6، شماره 4، دی 1396، صفحه 35-52
عباس صادقی؛ نادر افقی؛ محمد حسن بنا پور حمیدی؛ فاطمه امامی

14.

بررسی عوامل مؤثر بر شادی دانشجویان با تأکید بر مشارکت اجتماعی

دوره 23، شماره 3، مهر 1391، صفحه 1-18
محمد حسین پناهی؛ حمید دهقانی

15.

بررسی مهمترین الزامات روش تدریس مشارکتی از دیدگاه استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 89-106
فاطمه کریمی؛ محمدرضا نیلی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ عاطفه شرفی

16.

بررسی نقش شبکه‌های سایبری بر هویت فرهنگی دانشجویان دانشگاه اصفهان سال تحصیلی 91-1390

دوره 25، شماره 2، اردیبهشت 1393، صفحه 159-170
نگین برات دستجردی

17.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ویژگی‌های روانشناسی مثبت در دانشجویان

دوره 1، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 26-15
زهره قربانی؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ فریده عامری؛ زهره خسروی؛ غلامرضا دهشیری

18.

برنامۀ تعاملات دینداری برای دانشجویان: ساخت و روایی یابی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 69-84
محمد خدایاری فرد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی یکتا؛ بهروز طهماسب کاظمی؛ علی نقی فقیهی؛ مسعود آذربایجانی؛ سعید اکبری زردخانه؛ غلامعلی افروز؛ خسرو باقری نوع پرست؛ مرتضی منطقی؛ حمیدرضا آیت اللهی؛ سید ضیاء هاشمی؛ روح الله شهابی؛ سید محسن فاطمی؛ عبدالرحیم گواهی؛ یونس نوربخش؛ سهیلا فرتاش؛ علیرضا شجاعی زند؛ ولی الله فرزاد؛ سید جعفر واعظی؛ میلاد قربانی وناجمی؛ سعید زندی؛ سعید سجادی اناری؛ ثریا علوی نژاد

19.

پیش‌بینی احساس غربت دانشجویان جدیدالورود بر اساس سبک‌های دلبستگی و امیدواری

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 73-86
احمد ولیخانی؛ محمدعلی گودرزی؛ مهران فرهادی

20.

پیش‌بینی صداقت در روابط زناشویی براساس کفایت اجتماعی و سلامت معنوی با نقش واسطه‌ای امید در دانشجویان متأهل

دوره 7، شماره 4، دی 1400، صفحه 55-70
اصغر جعفری؛ الهام الیاسی

21.

پیش‌بینی صفات پنج عاملی شخصیت دانشجویان بر اساس سبک‌های دلبستگی بزرگسالان

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 167-180
اقبال زارعی؛ روح الله کرمی بلداجی؛ حسین حیدری؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ غفار بهار لو

22.

پیش‌بینی گرایش به سوء مصرف مواد مخدّر بر اساس خودمتمایزسازی و باورهای فراشناخت دانشجویان

دوره 6، شماره 2، آذر 1395، صفحه 43-52
افسانه منصوری جلیلیان؛ کامران یزدانبخش

23.

تأثیر یادگیری ترکیبی بر خودتعیین‌گری و اشتیاق تحصیلی دانشجویان

دوره 14، شماره 2، مهر 1398، صفحه 67-86
نسیم سعید

24.

تأثیر دینداری و رسانه ‏های جمعی بر احساس امنیت اجتماعی دانشجویان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 53-72
حمید دهقانی؛ سید علی هاشمیان فر؛ فاطمه اکبرزاده

25.

تاثیر معنی در زندگی، ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری در شکوفایی دانشجویان

دوره 1، شماره 3، آبان 1394، صفحه 21-32
محمد نصیری؛ حسین کارسازی؛ فاروق اسماعیل پور؛ منصور بیرامی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب