1.

بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 1، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 119-134
سید داوود حسینی راد؛ غلامرضا رضایی؛ غلامعلی محسنی فرد؛ شکراله خواجوی

2.

بررسی اثر میانجی قدرت پیش‌‌بینی‌‌کنندگی سود بر رابطه بین رقابت در بازار محصول و بازده سهام

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 103-121
حسین فخاری؛ محسن حسن نتاج کردی؛ جواد محمدی

3.

بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود (مورد مطالعه: شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس اوراق بهادار تهران)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 73-88
قدرت اله برزگر؛ میثم طالب تبارآهنگر؛ عصمت اصابت طبری

4.

بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر عملکرد مالی با تعدیل‌کنندگی کیفیت افشای اطلاعات: شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 29-44
محسن اکبری؛ مهسا فرخنده؛ زهرا ایاغ

5.

تأثیر رقابت در بازار محصول بر ارتباط بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اهرم مالی شرکت‌ها

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 93-114
محمد علی سهمانی اصل؛ هاشم نصیری‌فر؛ ثریا ویسی حصار

6.

تأثیر سازوکارهای نظارتی وکنترلی بیرونی حاکمیت شرکتی بر هزینه‌های نمایندگی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 4، شماره 3، مهر 1395، صفحه 59-76
داریوش دموری؛ مینو ایزدی

7.

رقابت در بازار محصول، قدرت مدیرعامل و خوانایی گزارش‌های مالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1403
شکراله خواجوی؛ ثریا ویسی حصار؛ علی اصغر دهقانی سعدی

8.

محدودیت مالی و رقابت در بازار محصول: نقش میانجی قیمت‌‌گذاری محصول در چرخه‌های تجاری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 23-40
امید فرجی؛ محمد رضا فتحی؛ فاطمه نبردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب