1.

اثر چرخۀ تجاری بر رابطۀ سودآوری و اهرم مالی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 49-66
مریم دولو؛ حسن درگاهی؛ مریم حکمت

2.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

3.

تاثیر چرخه عمر بر رابطه رشد شرکت و سودآوری شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران

دوره 7، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 108-93
جواد مرادی؛ فاطمه باقری موصلو

4.

تاثیر چولگی سودآوری بر پیشبینی بازده سهام - مورد مطالعه : شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 10، شماره 3، آذر 1397، صفحه 69-86
سید عباس هاشمی؛ هادی امیری؛ مریم توکلی

5.

تاثیرمخارج تبلیغات بر سودآوری در صنایع نساجی، پوشاک، کیف و چرم ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 155-172
علی دهقانی

6.

تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر قابلیت سودآوری شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در چرخه‌های تجاری مبتنی بر شکاف تولید

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 31-48
سمیه اسکندرنژاد؛ رسول برادران حسن زاده؛ حسن طاهری

7.

تحلیل مقایسه‌ای دربارۀ عملکرد مدل سه‌عاملی و پنج‌عاملی فاما و فرنچ در تخمین بازده موردانتظار

دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 105-116
حسین رضایی دولت آبادی؛ ناهید یوسفان

8.

سودمندی استراتژی تجزیه و تحلیل بنیادی در کسب بازده غیرعادی

دوره 3، شماره 3، آذر 1390، صفحه 19-38
احمد بدری؛ عبدالمجید عبدالباقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب