1.

بررسی تاثیر ICT روستایی بر توسعه روستایی بخش انگوران

دوره 3، شماره 3، آذر 1392، صفحه 33-48
سید اسکندر صیدائی؛ احمد تقدیسی؛ زلیخا نادرخانی؛ رقیه تازیکی

2.

بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 115-130
لیلا برهانی؛ ابوالقاسم نوری؛ حسین مولوی؛ حسین سماواتیان

3.

تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 235-258
آتنا قاسمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ مجتبی پورسلیمی؛ حسن اسماعیلیان؛ سید محمدرضا حسینی مقدم؛ مجتبی پورسلیمی

4.

تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 49-72
محمد نوروزی؛ محمد ماستری فراهانی؛ مهدی سعادت

5.

توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 201-218
مرتضی موسی خانی؛ حامد حیدری

6.

طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه‌ای در وب سایت‌های خرده فروشی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 79-92
محمدرضا حمیدی زاده؛ عباسعلی حاج کریمی؛ محمدجواد نائیجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب