1.

ابن سینا و یونیفرمیتاریانیسم

دوره 25، شماره 3، آذر 1393، صفحه 43-62
مریم قاسم نژاد؛ سید رضا حسین زاده

2.

آثولوجیا و برخی فلاسفه مسلمان

دوره 5، شماره 16، اسفند 1392، صفحه 115-128
محسن طلایی ماهانی

3.

بازخوانی نظریّه ابداعی ابن سینا در اتّحاد مفهومی و مصداقی صفات خداوند و تأمّلی در نقدهای آن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1404
علیرضا مصدقی حقیقی

4.

برون شدن از نتایج مشکل آفرین رویکرد کانت به مسئلۀ وجود در پرتو حکمت سینوی

دوره 2، شماره 5، شهریور 1389، صفحه 39-58
میرسعید موسوی کریمی

5.

تحلیل عروض و معیت با توجه به تقسیم اضافه به عقلی و وجودی در فلسفۀ ابن سینا

دوره 16، شماره 38، مهر 1403، صفحه 13-26
جواد عظیمی دستگردی؛ علی ارشد ریاحی؛ جعفر شانظری

6.

تحلیل فاعلیت و عنایت در متافیزیک افلاطونی، ارسطویی و سینوی

دوره 4، شماره 10، مهر 1392، صفحه 29-40
سید مهدی امامی جمعه؛ وحیده حداد

7.

تحلیل مقایسه‌ای آراء آکویناس و ابن‌سینا درباره علم فرشتگان

دوره 7، شماره 15، فروردین 1395، صفحه 95-108
علی سنایی؛ عظیم حمزئیان

8.

تحلیل هستی‌شناختی ابن‌سینا از اوسیای ارسطو

دوره 5، شماره 15، شهریور 1392، صفحه 33-44
اسحاق طاهری

9.

تفاوت رویکرد ارسطو و ابن سینا در اثبات وجود خدا

دوره 3، شماره 7، فروردین 1391، صفحه 1-18
محمد صالح طیب نیا؛ رضا اکبریان؛ محمد سعیدی مهر

10.

تمایز معناشناختی - تاریخی الهیات و مابعدالطبیعه در حکمت سینوی

دوره 8، شماره 17، شهریور 1396، صفحه 125-138
محمد علی دیباجی

11.

دور الشيخ الرئيس ابن سينا في الأدب العربي

دوره 3، شماره 5، دی 2011، صفحه 71-82
نصراله شاملي؛ حميد احمديان

12.

مطالعه تطبیقی در مورد کلی و جایگاه آن در منطق ارسطو ، فرفوریوس و ابن سینا

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 55-80
فهیمه رفیعی؛ مرتضی حاج حسینی

13.

معناشناسی اوصاف الهی از نگاه ابن سینا در پاسخ به مسأله زبان دین

دوره 5، شماره 11، فروردین 1393، صفحه 137-148
فاطمه سلیمانی

14.

مقایسه دیدگاه ابن سینا و ملاصدرا در مورد تجرد خیال و ارتباط آن

دوره 2، شماره 6، مهر 1390، صفحه 95-108
عباس یزدانی

15.

مقایسه و تطبیق آرای ابن سینا و توماس آکوئینی در مسائل مربوط به معاد

دوره 3، شماره 8، مهر 1391، صفحه 83-96
محمد مهدی مشکاتی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب