1.

Investigation on Habit Formation, Risk Aversion and Intertemporal Substitution in Consumption of Iranian Households by GMM Approach

دوره 42، شماره 1، تیر 2013، صفحه 47-56
Reza Roshan؛ Mosayeb Pahlavani؛ Mohammad Nabi Shahiki Tash

2.

Strategies to Promote Management of Consumption In View of the Holy Quran and Narratives

دوره 1، شماره 2، دی 2012، صفحه 61-78
Hosein Khakpoor

3.

الگوهای مصرف سالمندان: یک مطالعه کیفی

دوره 27، شماره 3، آبان 1395، صفحه 41-54
منصور حقیقتیان؛ سیدعلی هاشمیان فر؛ زهیرمصطفی بلوردی

4.

بررسی رابطه مصرف داخلی با ارتقاء منزلت ایران در ژئوپلیتیک گاز طبیعی

دوره 29، شماره 114، خرداد 1393، صفحه 105-128
هادی اعظمی؛ بهادر غلامی

5.

تحلیل جامعه‌شناختی بازتعریف هویت اجتماعی زنان در پرتو تمایلات مصرف‌گرایانه مورد مطالعه: زنان متولد دهه‌های50، 60 و 70 شهر اصفهان

دوره 29، شماره 4، دی 1397، صفحه 183-208
اسداله نقدی؛ ثریا معمار؛ مریم داستانی

6.

دلالت‌های معنایی فراغت در میان شهروندان شهر اصفهان (یک پژوهش کیفی)

دوره 28، شماره 4، دی 1396، صفحه 139-154
یاسر رستگار؛ محمدتقی ایمان؛ مریم سروش؛ سعید ابراهیمی

7.

شناخت تاثیر طبقه اجتماعی بر نگرش نسبت به جریان نوگرایی در شهر اصفهان

دوره 21، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 43-68
وحید قاسمی؛ فریدون وحیدا؛ رسول ربانی؛ زهرا ذاکری

8.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 95-120
مهناز رئیسی؛ سعید شریفی؛ محمد تقی طغرایی

9.

گاز طبیعی؛ فرصت‌ها و چالش‌های ایران از منظر ژئوپلیتیک

دوره 25، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 229-252
مهدی نیکسرشت؛ زهرا پیشگاهی فرد؛ حسین خالدی؛ بهادر غلامی؛ زهرا پیشگاهی فرد

10.

مصرف فضا و بازتعریف زنانگی؛ مطالعۀ تجربۀ کافه‌‌نشینی زنان در شیراز

دوره 32، شماره 2، تیر 1400، صفحه 49-70
اسفندیار غفاری نسب؛ رعنا محمدتقی نژاد اصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب