1.

A cross-cultural study of request speech act: Iraqi and Malay students

دوره 3، شماره 2، آبان 2014، صفحه 35-54
Hiba Qusay Abdul Sattar؛ Maryam Farnia

2.

Native and Non-native Teachers’ Pragmatic Criteria for Rating Request Speech Act: The Case of American and Iranian EFL Teachers

دوره 6، شماره 1، فروردین 2017، صفحه 67-84
Minoo Alemi؛ Neda Khanlarzadeh

3.

Willingness to Communicate, Learner Subjectivity, Anxiety, and EFL Learners' Pragmatic Competence

دوره 6، شماره 3، مهر 2017، صفحه 319-338
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Reza Bagheri Nevisi

4.

بررسی چینش متنی گفتارهای درخواست‏محور در شاهنامۀ فردوسی

دوره 14، شماره 2، تیر 1401، صفحه 19-40
اشرف سراج؛ ذوالفقار علامی؛ فرهاد ساسانی؛ نسرین فقیه ملک مرزبان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب