1.

Does Learner Motivation Impact Pronunciation Gains in the Light of Teacher and Peer Oral Corrective Feedback?

دوره 6، شماره 2، تیر 2017، صفحه 159-178
Parviz Alavinia؛ mitra Gholizadeh

2.

Gender-related Ethnographic Study on the Role of Partnership Values in Motivating Iranian EFL Learners’ Engagement in the Learning Process

دوره 9، شماره 3، مهر 2020، صفحه 409-428
Sousan Sattar Boroujeni؛ Azizeh Chalak؛ Hossein Heidari Tabrizi

3.

Motivation, amount of interaction, length of residence, and ESL learners’ pragmatic competence

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 9-28
Zohre R Eslami؛ Soo Jin Ahn

4.

Testing a model of L2 communication among Iranian EFL learners: A path analysis framework

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2015، صفحه 59-78
Nasser Fallah؛ Habibollah Mashhady

5.

The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 569-598
Alireza Amjadiparvar؛ parviz Maftoon؛ masood yazdanimoghaddam

6.

باور دینی، انگیزش و التزام اخلاقی

دوره 5، شماره 12، اسفند 1393، صفحه 85-98
زهرا خزاعی

7.

بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 93-114
روزبه میرزائی؛ نفیسه رضائی

8.

تأثیر بازیوارسازی بر عملکرد حل مسئله، انگیزه و درگیری در درس ریاضی دانش آموزان دختر چهارم ابتدایی منطقه شاهین شهر استان اصفها ن

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1403
اعظم اسفیجانی؛ نگین برات دستجردی؛ محدثه باطنی

9.

تأثیر شرایط سازمانی مدرسه، ادراک رهبری و انگیزش معلمان بر بهبود فعالیت تدریس با میانجی‌گری توسعة حرفه‌ای معلمان ابتدائی

دوره 14، شماره 2، مهر 1398، صفحه 108-128
الهام اسماعیلی؛ مریم سامری؛ محمد حسنی

10.

رابطه نظریه‌های ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهت‌گیری هدف پیشرفت دانشجویان

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 53-74
رحیم بدری گرگری؛ منیژه خانی

11.

شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 53-76
نسیم امیرالسادات؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی

12.

عوامل جاذبه و دافعۀ مقاصد گردشگری با تأکید بر تجربۀ گردشگران فرهنگی فرانسوی ورودی به ایران

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 17-32
احمدرضا شیخی؛ مرتضی کوثری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب