1.

Grading, no longer an obstacle to learners’ attendance to teacher feedback

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 129-143
Majid Nemati؛ Masoud Azizi

2.

The effect of increase in task cognitive complexity on Iranian EFL learners’ accuracy and linguistic complexity: A test of Robinson’s Cognition Hypothesis

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 41-54
Hassan Soleimani؛ Maryam Rezazadeh

3.

The Effect of Task Repetition under Different Time Conditions on EFL Learners' Oral Performance and Grammatical Knowledge Gain

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 487-514
Nasim Valizadeh؛ Karim Sadeghi؛ Farah Ghaderi

4.

The effects of task complexity on Chinese learners’ language production: A synthesis and meta-analysis

دوره 4، شماره 2، آبان 2015، صفحه 96-109
Jiaxin Xing؛ Shaoqian Luo

5.

The relationship between task repetition and language proficiency

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 29-40
Ahmad Mojavezi

6.

The Role of Contextualized Explicit Grammar Teaching on Iranian Learners’ Accuracy in Writing in Online vs. In-person Classes

دوره 16، شماره 2، تیر 1403، صفحه 13-26
Leila Dobakhti؛ Mahshid Panahi

7.

The Role of Corrective Feedback Timing in Task Engagement and Oral Performance

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 229-252
Karim Sadeghi؛ Javad Belali

8.

Trajectories of Multilingual Iranian Students’ Speaking Skill Development from Complex Dynamic Systems Theory Perspective

دوره 13، شماره 2، تیر 2024، صفحه 31-56
Marzieh Souzandehfar

9.

از هوش انسانی تا هوش مصنوعی: بررسی برگردان‌های فارسی فنون ادبی غزلوارۀ ش. ۶۲ شکسپیر ازمنظر راهکارهای انسانی و ماشینی

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 29-50
ابوالفضل حری

10.

بررسی صحت‌وسقم چند انتساب از سفینۀ روضة‌الناظر و نزهة‌الخاطر

دوره 16، شماره 4، دی 1403، صفحه 117-132
امین یعقوبی؛ مهدی دهقان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب