1.

De l’imaginaire dans l’imitation littéraire

دوره 6، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 74-61
GNAYORO JEAN FLORENT ROMARIC

2.

Grading, no longer an obstacle to learners’ attendance to teacher feedback

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 129-143
Majid Nemati؛ Masoud Azizi

3.

Maupassant's characters, real or fictitious examples?

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 33-42
Mahboubeh Mirfendereski؛ Mehdi Heidari

4.

Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses

دوره 11، شماره 3، مهر 2022، صفحه 121-142
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

5.

The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 569-598
Alireza Amjadiparvar؛ parviz Maftoon؛ masood yazdanimoghaddam

6.

The use of microgenetic method in SLA research

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 2013، صفحه 61-68
Mohammad Javad Ahmadian

7.

ازکلام محوری تا هرمنوتیک کلاسیک با تامّلی بر آثار منثور ناصر خسرو

دوره 5، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 31-64
محمد غلامرضایی؛ احمد خاتمی؛ فرزاد بالو

8.

فارسی دری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 1-16
مهدی تدین

9.

کاربست الگوی فصاحت کلمه در فرایند واژه‌گزینی در نگارش

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 1-16
الهام سیدان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب