تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,682 |
تعداد مقالات | 13,758 |
تعداد مشاهده مقاله | 32,168,028 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,735,818 |
1. | De l’imaginaire dans l’imitation littéraire | |
دوره 6، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 74-61 | ||
GNAYORO JEAN FLORENT ROMARIC | ||
2. | Grading, no longer an obstacle to learners’ attendance to teacher feedback | |
دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 129-143 | ||
Majid Nemati؛ Masoud Azizi | ||
3. | Maupassant's characters, real or fictitious examples? | |
دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 33-42 | ||
Mahboubeh Mirfendereski؛ Mehdi Heidari | ||
4. | Reinforced Teacher Corrective Feedback and Learners’ Use of Subordination Clauses | |
دوره 11، شماره 3، مهر 2022، صفحه 121-142 | ||
Masoud Azizi؛ Majid Nemati | ||
5. | The Effect of System-Nested, Genre-Oriented, Structurally-Mediated Writing Instruction on Academic Writing Motivation of Iranian EFL Learners | |
دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 569-598 | ||
Alireza Amjadiparvar؛ parviz Maftoon؛ masood yazdanimoghaddam | ||
6. | The use of microgenetic method in SLA research | |
دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 2013، صفحه 61-68 | ||
Mohammad Javad Ahmadian | ||
7. | ازکلام محوری تا هرمنوتیک کلاسیک با تامّلی بر آثار منثور ناصر خسرو | |
دوره 5، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 31-64 | ||
محمد غلامرضایی؛ احمد خاتمی؛ فرزاد بالو | ||
8. | فارسی دری | |
دوره 2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 1-16 | ||
مهدی تدین | ||
9. | کاربست الگوی فصاحت کلمه در فرایند واژهگزینی در نگارش | |
دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 1-16 | ||
الهام سیدان | ||