تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,686 |
تعداد مقالات | 13,788 |
تعداد مشاهده مقاله | 32,355,035 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,784,555 |
1. | An Investigation of Iranian EFL Teachers and Learners’ Preferences in the Selection of Different Types of Direct and Indirect Oral Corrective Feedback | |
دوره 6، شماره 4، بهمن 2017، صفحه 473-498 | ||
Mohammad Khatib؛ Muhammad Nasser Vaezi | ||
2. | Grading, no longer an obstacle to learners’ attendance to teacher feedback | |
دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 129-143 | ||
Majid Nemati؛ Masoud Azizi | ||
3. | The Effect of Explicit and Implicit Corrective Feedback on Segmental Word-Level Pronunciation Errors | |
دوره 6، شماره 2، تیر 2017، صفحه 237-266 | ||
Mohammad Zohrabi؛ Nahal Behboudnia | ||
4. | The Role of Corrective Feedback Timing in Task Engagement and Oral Performance | |
دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 229-252 | ||
Karim Sadeghi؛ Javad Belali | ||
5. | The use of microgenetic method in SLA research | |
دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 2013، صفحه 61-68 | ||
Mohammad Javad Ahmadian | ||