1.

Grading, no longer an obstacle to learners’ attendance to teacher feedback

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 129-143
Majid Nemati؛ Masoud Azizi

2.

On the Effect of Semantic-Structural Elaboration on Qur’anic Reading Efficiency of Intermediate Learners

دوره 9، شماره 2، دی 2020، صفحه 53-62
Afsheen Rezai؛ Mohammad-Reza Mahmoudi؛ Ayub Amraei؛ Zeinab Azizi

3.

Prosodic elements to improve pronunciation in English language learners: A short report

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 117-128
Rachel Adams-Goertel

4.

The Effect of Task Repetition under Different Time Conditions on EFL Learners' Oral Performance and Grammatical Knowledge Gain

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 487-514
Nasim Valizadeh؛ Karim Sadeghi؛ Farah Ghaderi

5.

The effects of task complexity on Chinese learners’ language production: A synthesis and meta-analysis

دوره 4، شماره 2، آبان 2015، صفحه 96-109
Jiaxin Xing؛ Shaoqian Luo

6.

The relationship between task repetition and language proficiency

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 29-40
Ahmad Mojavezi

7.

The Role of Corrective Feedback Timing in Task Engagement and Oral Performance

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 229-252
Karim Sadeghi؛ Javad Belali

8.

Trajectories of Multilingual Iranian Students’ Speaking Skill Development from Complex Dynamic Systems Theory Perspective

دوره 13، شماره 2، تیر 2024، صفحه 31-56
Marzieh Souzandehfar


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب