1.

Semantic Priming Effect on Relative Clause Attachment Ambiguity Resolution in L2

دوره 4، شماره 2، آبان 2015، صفحه 78-95
Hamideh Marefat؛ Eskandar Samadi؛ Mehdi Yaseri

2.

The development of a Persian reading span test for the measure of L1 Persian EFL learners’ working memory capacity

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 107-116
Mohammadtaghi Shahnazari

3.

The Effect of Preview, Question, Read, and Summarize (PQRS) Strategy ‎on Indonesian EFL Students’ Writing Ability across Working Memory ‎Capacity Levels

دوره 6، شماره 4، بهمن 2017، صفحه 435-454
Vindy Ekaningrum؛ Bambang Cahyono؛ Enny Irawati

4.

The relationship between working memory and L2 reading comprehension

دوره 3، شماره 2، آبان 2014، صفحه 19-34
Mohammadtaghi Shahnazari-Dorcheh؛ Rebecca Adams


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب