1.

Chat GPT in Constructivist Language Pedagogy: Exploring Its Potential and Challenges in Legal Vocabulary Acquisition

دوره 12، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 131-148
Md. Saiful Alam؛ Adelina Asmawi

2.

Emotioncy-Based Language Instruction: A Key to Enhancing EFL Learners' Vocabulary Retention

دوره 8، شماره 2، تیر 2019، صفحه 207-226
Haniyeh Jajarmi؛ Reza Pishghadam

3.

Enseignement et apprentissage contextuel des mots français: cas des étudiantsiraniens de l’Université d’Ispahan

دوره 4، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 5-18
Nazita Azimi Meibodi؛ Chahrzade Goli

4.

Étude de quelques procédés paraphrastiques rencontrés dans le résumé de texte: cas des étudiants de l’Institut National Polytechnique Félix Houphouët Boigny de Yamoussoukro

دوره 5، شماره 2، مهر 2013، صفحه 51-62
Djoa Johanson Manda

5.

Exploring Implicit and Explicit Lexical Strategies in L2 Learners’ Incidental Vocabulary Learning While Reading

دوره 12، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 133-158
Reza Ashraf Nia؛ Ali Roohani؛ Mahmood Hashemian

6.

The effects of captioning texts and caption ordering on L2 listening comprehension and vocabulary learning

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 51-64
Ali Roohani؛ Masood Rahimi Domakani؛ Fatemeh Alikhani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب