1.

A Cross-Linguistic Study of Lexical Stress Sensitivity and Listening Ability of Iranian EFL learners: A Comparison between Monolinguals and Bilinguals

دوره 12، شماره 3، مهر 2023، صفحه 133-152
Hakimeh Khoobkhahi؛ Nahid Yarahmadzehi

2.

Enhancing Listening Comprehension in Non-English Majors through AI-Integrated Gamified Formative Assessment

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 خرداد 1404
Lita Erdiana؛ Ardiansyan Nauval Adaz Dziqy؛ Ardiansyah Al Farouq؛ Joko Slamet

3.

The effects of captioning texts and caption ordering on L2 listening comprehension and vocabulary learning

دوره 2، شماره 2، مهر 2013، صفحه 51-64
Ali Roohani؛ Masood Rahimi Domakani؛ Fatemeh Alikhani

4.

پردازش زمان دستوری: بازنمود ذهنی زمان مطلق و نسبی در فارسی و انگلیسی از رویکرد روان‌شناسی زبان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 89-112
معصومه مهرابی؛ بهروز محمودی بختیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب