1.

Audience awareness of Persian learners of English writing: Towards a model of task-oriented strategies

دوره 1، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 87-102
Nematullah Shomossi؛ Saeed Ketabi؛ Abbass Eslami Rasekh

2.

Grammaire explicite en classe de FLE en association avec les méthodes communicatives

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 13-22
Nazita Azimi Meibodi؛ Zohreh Joozdani

3.

The effects of Curriculum-Based Measurement on EFL learners' achievements in grammar and reading

دوره 1، شماره 2، آذر 2012، صفحه 83-104
Mansoor Tavakoli؛ Samira Atefi Boroujeni

4.

کاربست الگوی فصاحت کلمه در فرایند واژه‌گزینی در نگارش

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 1-16
الهام سیدان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب